3.0 Fejlsøgning

3.1 Kan ikke sende e-mails

Kan du ikke sende E-mail, enten ved oprettelse af ny E-mail i E-mail programmet, f.eks. Outlook, eller er problemet pludselig opstået, se da løsningsforslag nedenfor:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Jeg er ny kunde og har opsat min E-mail for første gang.

 

Har du problemer med at sende E-mail's efter oprettelse af en ny E-mail konti, skal du være opmærksom på følgende:

 

 

 

Jeg har før kunnet sende E-mails, men bliver nu afvist.

 

 

Dette skyldes, at DanDomain altid følger udviklingen indenfor sikkerhed. Da Spam E-mail's vokser og vokser må vi løbende foretage sikkerhedsopdateringer på vores mailservere.

 

 

Bemærk! - Efter tilrettelse sørg da for, at du ikke har E-mail's liggende i Udbakke. Genstart derefter Outlook.

 

 

Jeg har Stofanet/Arrownet/Tele2/TDC/Dansk Kabel TV som Internet udbyder.

 

Bemærk! - Efter tilrettelse sørg da for, at du ikke har E-mail's liggende i Udbakke. Genstart derefter Outlook

 

 

Jeg benytter et ældre mailprogram f.eks. Outlook Express til Mac eller Outlook97.

 

 

Bemærk!
 

Benyttes et ældre mailprogram som f.eks. Outlook 97 anbefales det snarest at få opgraderet dette til et nyere mailprogram. DanDomain formoder at der vil ske yderligere stramninger hos de forskellige internetudbydere, og dette kan betyde at sikkerhedshuller i ældre programmer ikke opdateres og sikres.